fyfan

..vad playahead är segt nu. Man kommer ju inte ens in(?) jaja jag får vlä försöka överleva utan. Inte speciellt svårt men men.. Har inte gjort ett piissss sen jag skrev förra gången. I like att snön ligger kvar :) det var ju iallafall positivt ? Vet inte om det blir skola imorgon, kan ju inte söga att jag är sugen, men det är inte jätteroligt att sitta hemma och uggla heller. Men vi får ju se hur det blir..

Åhh nu fick jag ett sms från filip, det var ju inte fel, faktiskt rätt trevligt. Har hittat en jättefin låt på youtube lite negaiv kanske men riktigt bra. "Anton - vad jag än gör" den får ni längst ner på det här inlägget, som blir nu. Hmm intressant inlägg. (Inte!)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0