halooo

..nu sitter jag hos josse och skriver. Hon äter och inte jag. Rätt smart va? Ahh men iallafall igår hann jag inte upptadera för jag kom hem halvtvå från barnvaktnings saken. Men småkussarna varjättesnälla somnade typ vid åtta (?) Så tittade jag på massor med filmer. Sen idag så gick jag till josse typ en halvtimme efter att jag vaknade för min jävla cp bror har då sagt till mina föräldrar att jag var ute i fredags fast jag inte fick. Så ville inte att de skulle bli sura så jag drog. Men aja. Sn så gick jag och josse och mötte Sunda vid bussen, så gick vi mot jesper och mac vi carlslund, nar vi väntade där så tände vi lite roliga tomtebloss, sen så gjorde vi iiiiiingeting bara stod där snackade och frös. Men nu ska jag vara social. Heeeej då. Ajuste bilderna kommer ikväll.

Kommentarer
Postat av: Louice

tackar =)

2008-11-23 @ 16:30:22
URL: http://louicekarlsson.blogg.se/
Postat av: jessica

han en trevlig söndag! :)

2008-11-23 @ 16:38:54
URL: http://absolutejessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0