nerputtningar i snön : 0 & mulningar:2

Woow, säger jag bara om rubriken. Tur att det var så lite för här är det äckligt slask. Blev mulad av Arman (tror jag han heter) och Orratill (stavas?) fast jag kasta snöboll i deras huvuden hahah (A) Jaja dagen : Sofia kom förbi här vid åtta så gick vi till skolan. Jag hade projekt vi fick typ göra vad vi ville jag gjorde matteläxan och körde kortspel (?) med Amanda. Haha. Sen inte så myk. Tyska är svårt riktigt svårt inte själva orden kanske men grammatiken herregud massa die das der bla bla bla.. man fattar typ .. 0. Jaja.. sen här det inte hänt så myk. mera idag juste jag har sagt habibi till markusw hela dagen. Avslöjade till slut vad det betydde hahaha. För er som inte vet betyder det älskling. Inte för att han är min älskling men.. eller jo han kan få vara det :). Ossen när jag slutade (efter kaos som vanligt på engelskan) såväntade jag på Forss, så gick vi till bussen så väntade jag med honom tills sen kom så sa vi hejdå och jag gick hem och nu sitter jag här. Ikväll blir det nog tomtenatta med dom sköna brudarna Sofia och Amanda.


Kommentarer
Postat av: Celia

oj, tack .. kan inte säga samma sak om din, för du har ju ingen :/ vill du ha en ? :)

2008-11-27 @ 16:49:11
URL: http://ceeelias.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha asså jag har en men den har fuckat upp sej :O

2008-11-27 @ 16:53:07
URL: http://leav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0