rubrik är svårt

..Men nu har jag kommit hem och vart hemma ett tag. Jag stack ju t väsbyskolan för att kolla på 94 matchen, men jag hade kollat fel på hemsidan så vi kom när det var typ två minuter kvar :O så jag satte mej med hanna och kollade på p93 matchen ist. fast hon drog efter typ fem minuter. Då kom typ Sofia så satt vi där och kollade sen vart det p92 match då kom Rickard, så kom typ jonte och mange och dom. Så satt vi där tills den matchen var slut och lite till. Sen drog vi och då satt jag framför tv. Sen hjälpte jag pappa med att skala(?) räkor så snart mat.



innebändy :)

Kommentarer
Postat av: carro

grymt söt blogg älskling! :)

2008-11-29 @ 20:04:41
URL: http://typisktcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0