stinsen

Idag blev det stinsen med Sofia Karlsson. Först idag klev jag upp, sen åt jag lite yogurt och sen så gjorde jag inte myk. typ städa lite sen lite tv sen gick jag ner till ica för att köpa wax & tandborste fanns inget wax, så det blev bara tandborste. Fett pinsamt när hon i kassan typ berömde mej för jag köpte tandborste och inte godis som jag brukar :$, sen så kom Sofia så fick vi skjuts av hennes mami till stinsen så kollade vi runt lite där. Det blev ett långt svart ribbat linne och silvriga örhängen. Bilder får ni när jag har lite mindre brottom, för nu ska jag nämligen dammsuga hela huset.. (får iaf pengar för det (A)) Sen så åt vi på nån tacogrej också, riktigt gott. Sen har det inte hänt nåt mera uppdaterar senare. Pusspuss

Kommentarer
Postat av: felicia

sofia måste gilla tacobar . för vi har också ätit där :D

2008-11-30 @ 22:29:00
URL: http://bakerfelicia.blogg.se/
Postat av: sofia

felicia, det världens godaste! min vi fick ingen sallad eller sånt shit på?! :O

2008-12-01 @ 08:20:13
URL: http://sofiamk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0