välkomna mej tillbaka

..för nu är faktiskt Sara tillbaka här på blogg.se jag la ju ner min förra (hahahha.blogg.se) pågrund av att jag helt enkelt inte pallade. Men nu är jag ju då tillbaka. 

Idag har det varit en sjuukt seg dag, för jag har då varit sjuk. Vaknade vid tio nångång och åt lite fil. Sen vart det lite tv, fast min fjärr fick damp så va tvungen att leta igenom en hel garderob för att hitta batterier. Men dom stod tydligen på hyllan i mitten längst fram. Hehe, dom hittade jag efter kanske en kvart. Sen kunde jag äntligen byta från typ tvåan tror jag.. Sen har jag fixat naglarna lte, vart väl sådär är inte så bra på at måla vänsterhanden (eftersom jag är vänsterhänt) dom vart lite genomskinligt rosa typ. Sen hamnade jag här sen så tog jag en macka och kollade på bilderna från egypten. Såg förjävlig ut på de flesta faktiskt.. Aja nu ska jag nog gå upp och göra någonting annat.


PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0