Men hoppsan buddy

Inte vart så bra med uppdatering, men igår iallafall, stack jag farmor farfar och Anders och käka lunch, smaskens var det iallafall. Sen när jag kom hem så stack jag typ direkt ut och mötte Danne Adde och Jeppe så drog vi runt lite så stack vi till Abbes efter ett tag, Danne den tjockisen skulle ha pommes, då typ drog Adde och Jeppe, så jag och Danne drog till södervik och var med massa folk där, näääjs!

Sen idag har jag bara vart hemma, jag orkar verkligen inte ut idag, plus så är det bajsväder, inte najs ! Så jag och mamma har bara vart hemma och myst, vi kollade på mamma mia igen. Haha fett cuul sak, fredrik har sett den filmen mer än jag :O Det betyder att han måste sett den minst 25 gånger, haha coolish. Men sen har jag typ inte gjort nåt mera, intressant.. Och juste, jag drar till landet idag, kommer tillbaka på måndag, kommer antagligen inte uppdatera försn då, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0