Gosh fredag..!

Idag är det fredag, för er som inte vet det. Sjukt skönt med helg! Idag var det först skola hade So läxförhör gick jättebra fast jag inte pluggat. Sen slutade vi halv tre så stack jag Felicia och Danne till slöjden skulle säga hej till Johannes, så gjorde vi det. Sen stack vi hem t Danne och käka nudlar, mhh me like! Sen var vi där ett tag. Typ någon timme, sen stack vi till Carlslund, var sjuuukt läskigt, vi busplinga och stack in i hissen sen åker man ju ner en halv våning och sen stannar man och kollar i dörrspringan, så jävla äckligt, kom typ någon 30-35 åring men långt hår och sjukt m. tatueringar. Så står vi där i hissen nästan 40 minuter innan vi drar, för han bah Kom ut nu förfan jag ska slå sönder er, era jävla horungar, och typ Det blir jävligt synd om er om ni inte kommer nu och typ vi får se vem som väntar längst läskigt! Sen bara drev vi omkring sen stack vi t brunnby vik sen stack Danne hem och jag och Felicia t henne sen kom mami och vi åt. Snart kolla på film tror jag pusssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0