halu

Kom nyss hem från kista, vart inga bilder, det var väl najs. Först så gick vi och kolla i typ två affärer sen vart vi så jävla hungrig, jag åt sushi, brukar vara skitgott men inte idag? Dom hade gjort den konstigt eller nåt, den vid station är bättre ! Sofia åt typ tacos. Så gick vi omkring bara så var det typ två tjejer som följde efter oss det var skitkul ! Vi åkte typ upp och ner i rulltrappan och hissen typ tjugo minuter och dom bara följde efter xd, jag köpte en svart långärmad från hm och en rosa bh skitsöt ! Och en grå tröja från bik bok, och ett vitt linne från gina, och när vi skulle till bion märkte jag att jag glömt min presentkort grej hemma tur så hade Sofia en tia till mig så vi hade råd med bion iaf (A) Den var faktiskt riktigt bra, Vi kollade då på bröllopsduellen om jag glömt att nämna det. Sorry om det är så tråkigt att läsa bloggen nu men jag känner mig död Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0