inte på blogghumör

Men ni får ändå veta lite om min dag, hann inte blogga igår kväll kom nämligen hem halv tolv från älskling. Så då kolla jag lite på tv sen somna jag. Idag gick jag upp vid nio och duscha och orkde inte fixa mig, för jag skulle och kolla på min match för Anders sa att den var hemma men det var den inte ? Så när jag kom dit vare fett dött, så jag åkte hem igen. Så va jag med Sofia S och vi typ panta burkar, sen gick vi till brunnby vik och träffa Jesper sen kom Mac och sen Felicia sen gick Jeppe och Mac efter ett tag, så gick jag Sofia och Felicia hem till mig så åt jag och Sofia lite, sen gick vi med Felicia hem och var där tills jag skulle hem. Skulle vart med Alex nu men det gick typ inte och knas blää. Men men pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0