Jag är mysfarbrorn Ernst!

HAHAHA, jag och Sofia S tyckte det var sjukt kul, fast med jag :$ Jag fick den från ingenting bara sa det, och Sofia börjar garvar sen fattade jag vad jag sagt och började också garva! Men men, min dag : Jag gick till skolan och sen vare lektioner, bara vanligt hade sjukt kul med Chloé och alla för vi har typ damp och tycker allt är kul. Hehe hade ont i foten så var inte med på jumpan så jag gick på "promenad" alltså jag gick hem, Sofia S hade redan slutat så det var ju lugna puckar, vi hade myys och kollade på Grease, äre bara vi som gillar den? :$ sen stack hon hem och nu sitter jag här. Ajuste har ni hört låten Charlie- Fröken sverige? Jag har den bara på datorn och det går ju inte att få in på bloggen, men den är iaf sjukt bra! Heheh pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0