tjäbrä

Idag har det varit skola som nästan alla andra vardagar. Jag vill ha helg! Dagen började med projekt, så vi satt och läste, Chloé har någon siktbra bok så den tog jag och Felicia hatade sin så hon tog min och då fick Chloé ta Felicias skitdåliga. Hahah, hon läste typ högt "låt han gilla det låt han gilla det låt han gilla det sa hon till sig själ tusen gånger om" hahaha whhhaat liksom? Jaja sen vare lite vanliga lektioner fick sluta lite tidigare på SO så jag och Amanda gick och käkade på rasten haha. Så drog vi på Abbes efter tyskan när vi egentligen skulle ätit. Men nu är jag så hungrig så nu måste jag gå härifrån äta några mackor och kolla på nån film, träna ikväll vet inte om jag orkar uppdatera efter det. Pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0