tuesday

Idag började det med att jag klev upp precis som alla andra dagar. Så fixa jag mig och åt lite frulle, sen vid åtta (då jag brukar gå till skolan) så går jag hemmifrån men när jag kommer till skolan är tydligen första lektionen "inställd" så där stod man fast man inte började försn typ 70 minuter senare, men Jeppe Adde & Mac var också där, så jag drog med tuffing grabbarna hem till Jeppe och gjorde typ ingeting. Sen vanlig skola bara, nu slutar älskling om en kvart, sen skulle han messa när jag skulle komma till han, för juste haha jag slutar kvart över ett på tisdagar från och med nu, har ingen hk iår. Men sen ska jag hem och äta vid typ fem, för sen har jag träning, kalaskul! Pussssss

Kommentarer
Postat av: julllllia

de är jag som gör träningen kalaskul :D WIIHOO!! :) <3

2009-01-21 @ 11:20:28
URL: http://jslnw.blogg.se/
Postat av: Just Picture It ?!

gillar din header asså :) vart är den ifrån?

puss!

2009-01-21 @ 17:05:34
URL: http://justpictureit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0